Update 10/3-08

Sitter och tar det lugnt en måndagförmiddag, lyssnar på Mars Voltas "Frances the Mute" och lagar fiskgratäng. Regnar ute gör det också, Miranda, That Ghost Just Isn't Holy Anymore är utmärkt att lyssna på nu. NiNs Ghosts I har jag kommit insett att det inte räcker med Ghosts I, utan om jag vill få en inblick i Trent Reznors nya släpp så måste jag köpa allihop. Budgeten räcker ju inte till!

Sen sitter jag också och undrar vilket Rage Against the Machine album jag ska köpa, Evil Empire eller Battle of Los Angeles. Lutar åt Battle. Peace

Kommentarer
Postat av: Annika

Dags för en uppdatering till snart, kanske? ;)

2008-03-28 @ 14:29:02
URL: http://skandinavianfolk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0