Konserter konserter konserter

De senaste månaderna har jag varit på en del konserter, här kommer en kort lista på vad som har hänt, och vad som komma skall.

Vad som varit:
Bruce Springsteen (Globen, 10dec-07)
Jose Gonzalez (Cirkus, 17 dec-07)
Elvis Prasoot (Thailand. Karon Beach 11jan-08)
The Mars Volta (Cirkus, 20feb-08)

Kommande:
Stephen Lynch (China Teatern, 21mars-08)
Hultsfred 08 (12-14juni-08)
Rage Against the Machine
The Hives
Linkin Park
Babyshambles
Miss Li
Hästpojken mm.


Stephen Lynch är väl musik / standup, men han får lov att vara med iallafall. Sen Elvis Prasoot, jag vet inte riktigt vad jag ska börja, men det var helt skruvat underbart, ett tag. Sen finns det som ni ser ett gap mellan nuvarande månad och Juni, vilket beror på att jag inte alls vet vad jag kommer att gå på, pengarna börja sina efter diverse inköp. Förslag någon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0