Just nu..


..är jag förbannad över att jag fortfarande inte fått min skiva från Ginza, alltså Omar Rodriguez-Lopez Apocalypse Inside of an Orange. Snart en månad sen jag beställde, och detta är inte första gången. Skärpning Ginza!

..har jag precis vaknat och bestämde mig för att lyssna på Townes Van Zandts St. John the Gambler, som jag i skrivande stund lyssnar på

..tänker jag på konserten med Stefan Sundströms Family Values i onsdags var, kulturhusets tak var en jävligt udda men samtidigt en franskt intressant scen, med kvällssol. Konserten var mycket bra!

..tänker jag också på hur konserten ikväll med Kent och Thåström på Zinken kommer bli, kanske hoppas på ett jävligt bra "samarbete" dem emellan, vi får se & höra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0