Mest spelade i Itunes

Har lite brist på saker att skriva om nu i sommarvärmen, lyssnar in alla mina nya album så inte mycket händer. Men tänkte ändå skriva en rent statistisk sammanställning av de mest spelade låtarna på mitt (min?) itunes:

  • 1) At the Drive-In - Invalid Litter Dept.
  • 2) Duke Ellington & John Coltrane - In a Sentimental Mood
  • 3) Amadou & Mariam - Sénegal Fast Food
  • 4) Bon Iver - Skinny Love
  • 5) John Frusciante - Goals
  • 6) Bon Iver - Flume
  • 7) Peter Gabriel - Sky Blue
  • 8) Mars Volta - Wax Simulacra
  • 9) At the Drive-In - One Armed Scissor
  • 10) At the Drive-In - Cosmonaut
Listen stämmer såklart inte överens med vad som är min tillfälliga favoritband/låt/album är. Dessutom är det inte säkert att den säger så mycket överhuvudtaget, har bytt dator & itunes flera gånger så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0