Apocalypse; Wild International

Så, jag har fått min skiva Apocalypse Inside of an Orange. Första intrycket: Jazz-space-psykadelia som nog växer i status rätt snabbt. Melting Chariots med sin stumt drivande basgång och grymma blås som för en vidare i låten, Coma Pony med sin grymma gitarr/blås och sköna laidback idé. Leta upp och lyssna!

Sen har även One Day as a Lion (se nedanför) släppt sin första låt, kolla in deras myspace så får ni se vad ni tycker. Själv är jag osäker på om Theodores fantastiska känsla i sitt trummande kommer fram ordentligt, men annars en jävligt rå låt som visa på att det kan finnas mycket att hämta i det här samarbetet.


Fick äntligen min skiva, alldeles för sent. Bör klaga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0