Nyköpt 29/1-08

- Johannes

Var med en polare i stan idag och skulle införskaffa nya Mars Volta-albumet, "Bedlam in Goliath", som efter många om och men skulle släppas i Sverige idag (eller igår, strulpellar). Den fanns icke på Åhlens eller Mega, som ändå inte har det man brukar leta efter, så vi fick ta det säkra före.. Ja ni vet, och åkte till Pet Sounds på Skånegatan, Medborgarplatsen. Hade ringt redan igår och frågade när skivan skulle komma in, men de fick ändå öppna 3 boxar med nyinkommet innan de hittade den.

Pet Sounds är för övrigt en mycket bra skivbutik som har det mesta, iallafall inom mina mått mätt. När jag ändå var där köpte jag en skiva jag haft ögonen på ett tag, Massive Attacks "Mezzanine".

image4
Massive Attacks "Mezzanine" 99kr på Pet Sounds

https://cdn2.cdnme.se/cdn/9-2/438702/images/2008/volta3_1201635040_5896049.jpg

The Mars Voltas "Bedlam in Goliath" 189kr på Pet Sounds



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0